Pervedžiau pinigus į sąskaitą, bet mano užsakymo statusas dar yra "nesumokėta"?

Jei mokėjimas buvo atliktas internetu, naudojant sistemą, kurioje teoriškai mokėjimas turėtų būti iškart įskaitytas (PayU PayPal), prašome įsitikinti, ar mokėjimas buvo sėkmingai įvykdytas. Prisijunkite prie savo PayU, PayPal paskyros ar banko sąskaitos, patikrinkite, ar mokėjimas užfiksuotas istorijoje ir koks jo statusas.
Jei jis tinkamai įvykdytas, o mes jo negavome, prašome su mumis susisiekti.

Įprasti banko pervedimai ir mokėjimai stacionariuose punktuose paprastai įskaitomi kitą dieną.
Pervedimai iš užsienio bankų gali užtrukti apie savaitę, o dažnai net ilgiau.
Dažniausia problema, dėl kurios pervedimas vėluoja, yra klaidingas sąskaitos numeris, todėl prašome įsitikinti, ar visa mokėjimo informacija yra teisinga.
Jei minėti terminai pasibaigė, o mokėjimas dar negautas, prašome su mumis susisiekti.


Pastaba: Pateikiant bet kokį skundą dėl negauto mokėjimo, prašome pridėti mokėjimo patvirtinimą (ekrano kopija, patvirtinimas PDF formatu, popierinio mokėjimo patvirtinimo skenuota kopija ir pan.)

Atgal