Ar galima užsisakyti produktą, kurio nėra svetainėje arba sandėlyje?

Apskritai nepriimame užsakymų produktams, kurių nėra sandėlyje.

Jei konkrečią prekę galime atvežti per numatomą laiką ir skaidriomis sąlygomis, tuomet ji matoma svetainėje su statusu „pagal užsakymą“ ir ją galima normaliai užsisakyti.
Jei produkto statusas „nėra sandėlyje“ arba jo nėra svetainėje, tai paprastai reiškia, kad neturime patikimos informacijos, kada ar apskritai bus ir už kokią kainą.
Kadangi stengiamės užsakymus vykdyti per įmanomai trumpesnį laiką ir pagal aiškias taisykles, o ne teikti tuščių vilčių, nepriimame užsakymų prekėms, kurių nėra sandėlyje.

Parinktis Pranešti man, kai prekė atsiras sandėlyje

Užuot bandžius užsisakyti prekę, kurios šiuo metu nėra, kviečiame naudotis parinktimi „Pranešti man, kai prekė atsiras sandėlyje“. Kiekvieno produkto, kurio šiuo metu nėra, puslapyje yra mygtukas ir langelis, į kurį įrašomas el. pašto adresas (nereikia, jei esate prisijungę).
Užregistravę prašymą pranešti apie produktą, sistema automatiškai išsiųs pranešimą, kai prekė atsiras sandėlyje.

Atsiminkite, kad svetainėje paprastai matomos tik galimos įsigyti prekės, jei negalite rasti produkto, kad užregistruotumėte prašymą pranešti, nustatykite atitinkamą paieškos filtrą.

Taip pat nepriimame prašymų, pateiktų telefonu ar el. paštu.

Kartais per vieną dieną į mūsų sandėlį priimame ir išduodame tūkstančius produktų.
Negalime kiekvienam iš jų peržiūrėti prašymų ir patikrinti, kas galėtų būti kuo nors suinteresuotas, todėl galimybę gauti pranešimą suteikia tik mūsų automatizuota sistema. Iš anksto dėkojame už supratingumą.

Dvi išskirtinės situacijos

  • Jei Jus dominanti prekė yra nauja, įtraukta į mūsų asortimentą, bet jos dar nėra mūsų svetainėje, tikėtina, kad ji netrūkus pasirodys. Taip pat galite kreiptis tiesiogiai pas mus, gal mes kažką praleidome ...
  • Jei Jus dominančio prekės ženklo nėra mūsų asortimente, tai reiškia, kad mes nebendradarbiaujame su šiuo tiekėju. Mes esame atviri pasiūlymams išplėsti asortimentą, todėl jei pasiūlymas būtų įdomus, galime pradėti bendradarbiavimą, tačiau atskirų produktų neužsakome.

Diagrama su prieinamumo istorija

Kiekvieno produkto puslapyje taip pat yra diagrama su prieinamumo istorija, iš kurios galima išgauti daug informacijos.

  • Kai produktas reguliariai pasirodo ir dingsta, tai reiškia, kad stengiamės, kad jo atsargos atitiktų jo poreikį, tačiau jų kartais gali pritrūkti.
  • Jei šiuo metu prekės nėra, remiantis ankstesnių pristatymų istorija galima įvertinti jų dažnumą ir nustatyti, kada vėl pasirodys prekyboje. Kai produkto nėra prekyboje bent kelis mėnesius, arba jo niekada nebuvo prekyboje, tai reiškia, kad produkto nėra pas tiekėją (nebegaminamas, arba neimportuojamas dėl mažo susidomėjimo) arba mes nebebendradarbiaujame su šiuo tiekėju. Tuomet nėra prasmės klausti, ar produktą galima įsigyti, nes jei jo nėra pas tiekėją, tai reiškia, kad vis tiek negalima jo įsigyti.
    Vienintelė išimtis yra kai kurių įrankių atsarginės dalys.
  • Galimos neįprastos situacijos diagramoje:
    • Diagramoje nematomas pristatymas, vis dėlto produkto statusas yra sandėlyje. Aiškinimas: produktas buvo rezervuotas, bet nenupirktas, o rezervacijos laikas pasibaigė.
    • Produktas vis dar yra sandėlyje, bet daugelį mėnesių (ar net daugelį metų) nematomi jokie pristatymai. Aiškinimas: pastaruoju metu pristatytas kiekis patenkina ilgalaikius poreikius, pvz. įsigijome didelį kiekį ribotos serijos produkto, kurio atsargoms pasibaigus, jo nebebus rinkoje.
Atgal