Ar galiu rezervuoti prekę, kurios šiuo metu nėra prekyboje?

Ne, rezervacijos priimamos tik šiuo metu siūlomoms prekėms.
Jei prekės tam tikru metu nėra, neturime patikimų duomenų, kada ar apskritai bus prekyboje ir už kokią kainą, todėl nepriimame rezervacijų prekėms, kurioms negalime apibrėžti skaidrių pristatymo sąlygų.
Vietoj to siūlome pasinaudoti mechanizmu, kuris praneša klientui, prekei sugrįžus į sandėlį. Šiam tikslui konkrečios prekės puslapyje atitinkamame langelyje įrašykite savo el. pašto adresą, ir kai prekė atsiras sandėlyje Jūs gausite pranešimą. Šiuo būdu galite rezervuoti ir kitas Jus dominančias prekes, kurios tam tikru metu yra sandėlyje.
Jus domina produktai A, B ir C. Šiuo metu A ir B yra sandėlyje, C nėra. Rezervuojate A ir B, ir pateikiate prašymą gauti pranešimus apie C.
Kai C atsiras sandėlyje, gauname pranešimą ir pateikiame galutinį užsakymą visoms trims prekėms. Taip užtikrinama, kad iki C prekės pasirodymo, A ir B mums rezervuojamos..

Atgal